Veel kinderopvangorganisaties worstelen met dezelfde vragen: 'Hoe zorg ik ervoor dat ik online beter zichtbaar ben?', 'Gebruik ik Facebook? Of Twitter?', 'Welke informatie deel ik en hoe gaan mijn medewerkers en ouders daarmee om?'. In een tijd waarin we ons massaal op social media begeven (In 2012 tellen we 1,3 miljard Social Media gebruikers van de in totaal 2,4 miljard internet gebruikers*) is het ondenkbaar dat we ons niet online presenteren. Iedereen die met zijn of haar onderneming vooruit wil, zal zich moeten verdiepen in de online marketing strategie.
(*Bron:
In deze blog van Janneke van den Heuvel wordt benadrukt hoe belangrijk het is om online zichtbaar te zijn als onderneming, vooral in een tijd waarin het overgrote deel van de consumenten zich online begeeft. De tips die worden gegeven, zoals het vinden van de potentiele klantenkring online en het verzamelen van e-mailadressen, kunnen van onschatbare waarde zijn bij het opzetten van een succesvolle online marketingstrategie. Met behulp van deze tips kunnen kinderopvangorganisaties hun online zichtbaarheid vergroten en zo hun klantenbestand uitbreiden. Dus, als je worstelt met vragen over hoe je online beter zichtbaar kunt zijn, check dan zeker deze blog van Janneke van den Heuvel en volg de link die wordt gegeven!