Bso-houders profileren zich online veel meer met onderscheidende pedagogische uitgangspunten dan kinderdagverblijven. Dit blijkt uit onderzoek van Bureau Buitenhek in opdracht van Bureau Kwaliteit Kinderopvang.
Bureau
Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan
Login of Maak een account aanBureau
Veelgestelde vragen
E-mail: KinderopvangTotaal
Klantenservice: 030 – 638 3736
Colofon
Gek genoeg wordt er bij ons nooit naar pedagogisch beleid gevraagd door ouders. Ouders kiezen heel erg voor sfeer, activiteitenaanbod, vaste gezichten op de groep en vooral flexibiliteit en service. Wij hebben drie BSO groepen.
Wat jammer uit dit stukje dat er geen enkele gastouder zich profileert met een onderscheidend pedagogische klantbelofte die verder reikt dan het wettelijk kader. Ik ken er namelijk best een aantal die dit wel doen of inmiddels mee bezig zijn. Maar gelukkig is de steekproef gdaan onder maar 17 gastouders