Niet-betalende klanten vormen een steeds meer voorkomend probleem in de kinderopvang. Hoe voorkom je dat uitstaande bedragen steeds verder oplopen? En wanneer neem je een gerechtsdeurwaarder in de hand?
Gerechtsdeurwaarder
Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan
Login of Maak een account aanGerechtsdeurwaarder
Veelgestelde vragen
E-mail: KinderopvangTotaal
Klantenservice: 030 – 638 3736
Colofon
Als kleine organisatie kregen wij te maken met een gezin met 2 peuters bij ons op de peuterspeelzaal. Het gezin verhuisde en wij bleven zitten met een vordering van bijna 600 euro. We hebben een incassoburo ingeschakeld, het lukte hen niet te incasseren. (Scheiding, schulden) we kunnen een traject aangaan om alsnog ons geld te krijgen. De kosten van dit traject overstijgen de kosten van de vordering, waarbij het ook nog niet zeker is of er tot betalen wordt overgegaan (schuldsanering) wij komen simpelweg onder aan de schuldenlijst te staan. Uiteindelijk is de ondernemer dus degene die aan het kortste eind trekt, afgezien van de tijdlijn
Ja, op deze jaaropgave vermeld je alleen de betaalde uren en het daarbij behorend bedrag. Deze informatie staat tevens vermeld bij ‘veel gestelde vragen’ als je inlogt op het gegevensportaal.net.
Moeten jaaropgaven verstrekt worden aan wanbetalers?
Mogen ouders die in de Wsnp zitten een jaaropgave aanvragen?